WOW!

Vaknar å taggad som få, äntligen ännu en dag på doulautbildningen!!
Lärde mig massa saker igår å ha har helt ändrat uppfattning om smärtlindring! Känns som en häftig uppenbarelse för en fegis som mig!

De bästa av allt e att ja kanske kanske har fått mitt allra första doula uppdrag! Hur sjukt är inte de!!!!! Stolt å så jäkla glad!! Tänk om!!!!!

Kursen igår va super, vi va ett trevligt gäng på 10 pers!!! En tjej i min egen ålder utan barn va där me!! Klicka direkt, kul å träffa nån mer gravid å förlossnings tokig som mig!!!!

Me nu ska ja måla läpparna å åka till Alingsås!!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: LittleMissWitty * BF i Mars

Så kul att höra att du trivs så bra med kursen!

Jag är också redigt taggad, du verkar jätte go så det finns hittils inga tvivel alls till att jag skulle vilja använda mig av dig som våran doula :)

Kramar!

2012-01-15 @ 20:05:50
URL: http://littlemisswitty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0