Fula korta naglar...

Hej på er!

Idag tog Sandra bort mina naglar... Fasiken va fula mina vanliga naglar e.. Å svårt e de å skriva på iphonen me... Men men kanske unnar mig å blir fin snart igen! Måste väl bara va duktig första tiden på nya jobbet?!
Ska gå bredvid min andra dag på hemtjänsten idag! Hoppas de blir kanon!

Igår blev ja plötsligt hästtokig! Ja vill ha en shetlandsponny! Har alltid gillat dom, lånade bra när jag ca liten, red å åkte vagn bakom! Hur kul skulle inte de va att låna en och ha den i pappas nya stall, får ju faktiskt plats när de blir klart! Å så dyrt e de ju inte när ja kan ha den hos peppa! Dom har å kan ju allt! Får klura lite på de, e ju en hästtjej egentligen, blev bara lite rädd på äldre år.

Ska ta å berätta om lördag nu tänkte ja! Åkte till Gbg me Sandra, va invigningsfest för nya light elegance nagelsalongen! Va riktigt trevligt, trevliga nagelterapefter å Anna Book va även där! Hur söt va inte hon! Både ja å Sandra fick jätte fina komplimanger av henne! Inte varje dag man får höra sånt!
Efter invigningen käkade vi med gravida Daniela, super go tjej! Ska bli så galet spännande att få vara med å doula henne!! Häftigt!

Nu ska ja röja upp i köket å ta en långis me lilla Rubenplutt!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0