Babymassage imön!!

Ruben har hittat en av mina gamla nallar så nu får ja kasta tills ha somnar!

Köpte en söt body till min docka idag men den fick ja snabbt lägga ner i påsen igen.. Mamma blev helt till sig å rotade fram mina gamla bebis kläder! Hade inte hjärta att inte ta på min docka kläderna så nu får den gå i gamla slitna rosa kläder! Lite gulligt ändå, mamma längtar efter barnbarn lika mycke som ja gör efter barn!

Imön e de iaf dags för ännu en kurs, faan va duktig ja e!!! Blir nog mysigt för vi e en liten grupp på 4st!

Hihi idag gjorde ja ett försök att starta en grupp på Facebook, blev inte riktigt dom ja tänkt men en bra början! Lidköpings doula! Sök på de å sprid vidare!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: emelie

Mysiga ruben

2012-01-21 @ 17:03:30
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0