Pirrar...

Har börjat inse att ja faktiskt har min kurs i babymassage på onsda!.. Pirrigt som tusan! Men bara att göra sitt bästa, kan inte vara bäst när ja aldrig har gjort de tidigare! Kommer ha kul iaf!!! Kör på känsla å inte oroa mig i onödan e nog de bästa!!

Härligt å va ledig idag! Inte gjort mö, läst om massagen å plockat å donat här hemma!

Ja å Ruben e inne i en smekmånad, Goare å mysigare än någonsin! Tänkte även säga att vattensprutan funkar jätte bra! Känns så skönt å ger mig en trygghet, nu vet ja hur ja ska få tyst på han! Även om de ser dumt å elakt ut så hjälper det!

Längtar ihjäl mig!!! På tisda ska ja hälsa på stallet!!!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0