Mysigt värre!

Ur högtalarna spelas det irländskt och klassiskt, vi sjunger med å når sådär lite extra gött! Idag älskar jag livet!
Sambo syr ett golfklubb skydd, en liten pyssling såklart! Å ja målar mina ramar å hjärtan, krackelerade å underbart fina blir dom!!
Så jäkla mysigt å sitta tyst me den bästa man vet<3

Idag flyttade en amstaff kille in hos min fina granne Emelie! Så nu hoppas vi p att allt går bra så han å Ruben blir dom bästaste av vänner!! Han räddades för en kort tid sen å nu börjar hans nya liv! Kommer bli jätte bra! Lite rädd e ja att min Ruben ska bli hundmat men positivt tänk så blir de bra! Litar på Emelie!
Inga fördommar bara glad att få en ny hundvän!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0