Långledig!

Hej på er!

Nu har jag jobbat mina första 2 dagar på nya jobbet! Dagarna på hemtjänsten rusar förbi, skönt när jobb dagen går fort utan att man tröttnar! Cyklar å åker bil fram å tillbaka! Kul att träffa så många olika människor å ha olika arbetsuppgifter! Dialys å venprov e kul de!!

Jag e ledig fre lör å söndag å de tänker ja vara me gott samvete!!! Jag e värd lite ledighet på en helg!
På lärda vill ja gå på loppis!! Har ja velat göra sen i höstas men inte hittat ledig tid.. Kul kul!!

Annars då, händer inte mycke.. Jo just ja min bil te skithög starta inte idag... Ska prova å ladda batteriet men blir säkert att köpa nytt.. Tråkiga pengar..

Rosa måla tavla vit grenar träd! Jag e pysselsugen!!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0