Börja rida?!

Hej!

Idag står Axel för spelliststan här hemma! Så blandad BRA musik spelas högt nu när samtidigt som jag läser på om babymassagen! Hihi tänk att redan nu på onsda drar kursen igång!
Igår hade jag ett flertal samtal om massagen! Men tyvärr är den redan full!!! Hoppas dom vill gå på nästa kurs ist! Kul å känner mig en aning stolt när dom säger å skriver i sms att som hört om min kurs på sina föräldrar kurser mm!!!

Igår va ja i stallet med min kära granne Emelie! Så himla mysigt, stall, bebis och valpar e nog de bästa dofterna! Så idag ska ja ringa till kyrkbacka stall å se om ja får plats i deras nybörjargrupp! Bara hoppas att ja vågar hoppa upp och rida..!

Puss å kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0