Insperation!




Hur fina är inte dom här elle!

När vi va i Trollhättan så hängde de så galet fina hyllor på en vägg! Va i model nr 1 här i ordningen. Så himla enkel och sjukt snygg att de är pinsamt att man inte kommit på de tidigare! En snygg rak om snickra ihop en hylla! Perfekt me insperation för de måste verkligen upp grejer på våra tomma väggar här hemma.. Bara inte hittat de ja vill ha men nu så!
Fanns även en nyöppnad  pyssleaffär i trollis, så nu vet ja var ja ska köpa sånt som gör att färgen krackilerar! Min fönster spegel kommer bli så himla fin! Haha de roliga är att ja skrattar alltid innombords varje gång ja tänker pysse! Då jag alltid hatade allt va pyssel klipp å klist va när ja va liten. Fick alltid göra om allt sånt i skolan minst 3 gånger å då tröttnar man te slut. Att lärarn aldrig kunde sluta tjöta, fick ju men för livet, måste alla verkligen alla göra en tomte av toarulle för att man ska lyckas i livet! Men när skolan va slut å ja kom hem så klädda ja glatt på mig mitt blåställ å gick runt stolt som en tupp! Här skulle de byggas lådbilar å hammras i nån vägg! Kör på känsla å gör lite som man själv vill e alltid de bästa!

Haha stackars älskling, har nog skällt lite väl mycke på han de sista. För idag när han kom hem från jobbet så bad han om ursäkt för att han inte diskat. De första är att de va min disk från igår som ja sparat då vi inget varmvatten hade igår! Men tack ändå bacon, älskar dig! Han e å klipper sig nu så väntar på att han ska komma in å ta mig me storm!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Superfint verkligen :)

2011-09-21 @ 20:26:41
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0