Robbans födelsedag

17september.

Idag tänder vi ett ljus för min bror Robban. Jag ler och minns tillbaka på alla födelsedagr vi har firat ihop och hur mysigt vi hade på din sista födelsedag, bara du jag å mamma och en stor smörgås tårta som du älska.

Robban sa alltid att han inte ville fylla 30 och bli gammal. Han fick som han ville och blev bara 29år gammal..
Jag fick lära mig läxan den hårda vägen, DONT DRINK AND DRIVE!
Robban va dum nog att sätte sig i bilen utan bälte efter en brakfest med jobbet. Skulle ha cyklat hem, men ist för att ta ur den ur bilen lät han den ligga kvar för att skynda sig hem till sin hund som vart ensam hela kvällen..

Men man får försöka vara glad åt den tid man haft och inte alla år som man missar, svårt men man måste...

Ruben och kära vännen Sandra får vara min terapi idag, en lång och härlig promenad om prat om annat i härligt höstväder!



Grattis på födelsedagen Robban. Vart du än är så hoppas ja du ordnar ett galet disco med bra musik och lekande lampor!

Nu ska ja busa me min lilla råtta som du säkert hade kallat han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0