Löning!

Hej på er!
Nu är ja hemma från en lunch på Hennrys me Mamma, gott men jäklar va mätt man blir. Så nu ska ja slappa en stund i soffan te Cesar me min lilla vovve! För snart ska ja ut å gå me Linda & Gais, Emma & Alfons i Råda! Lite rädd att ja å Ruben komme hamna efter. Dom går ruskit fort, dom motionerar och jag njuter av en promenad.

Jag är sugen på att att bli me iphone, e väl på tiden. Ska la inte va så svårt att vänja sig vid att ha internett brevid sig hela tiden. Ja tror ja e mer sugen på en vit ist för en svart. Vill ni veta varför, jo de enkla svaret e att vitt å rosa ser finare å snällare ut än svart å rosa! Men ja undrar varför nästan alla ahr en svart, blir den vita smutsig eller varför svart?




Idag har även den efterlängtade lönen kommit! Som ja har längtat efter den, kul å se om de finns något kvar att spara på!

Ha en bra dag kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Största anledningen till att flest har den svarta är helt enkelt att det tillverkas mest utav den :) Svart släpps lååångt före den vita och är helt enkelt lättare att få tag på :) Varför Apple valt att inte ha lika många av varje färg vet jag inte.. Men det är inte för att den blir smutsig iaf :) Karin hämtar nog sin på fredag! Då blir det troligtvis en tripp till Trollhättan! :) PUSS

2011-09-27 @ 18:31:42
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0