Kan glatt berätta att..

Jag blir Elias Gudmor!
Ja ska lära dig allt ja kan älskade lilla unge♥

Jag är Gudmor åt Elias systrar Veronica och Elin, är så stolt att min syster ger mig denna fina titel!

Längtar efter dopdagen som bara är 1,5månad bort! Mycket som ska planeras! Måste åka ner te syster minst en gång innan dagen! På dopdagen har ja bestämmt att ja ska klä lilla familjen och duka fram frukost, ska försöka få en lugn start på dagen som kommer innehålla mycket pirr!
Trodde inte att jag skulle  stå inför fulla kyrkbänkar och läsa fadderorden en gång till men så bra blev det! Rikssvenska får de blir, eftersom dom där nere inte förstår min härliga dialekt! Lungt och fint ska ja ljuda varenda litet ord, utan fusklapp såklart! Pirrigt e de men de stolta tar över!

Kommer aldrig glömma när ja själv satt i kyrkbänkarna, skrattade åt en besvärad bror som höll sitt gudbarn!
Inte nog me att lilla bebis va tung att ha på armen så gav han även en liten tack gudfar i blöjan som luktade ljuvligt!
Me en klump i halsen börjar alltid dopen för mig och min syster nu, någon saknas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0