Hårprodukter

 Jag är jätte dålig på att andvända hårprodukter, svårt att veta va man ska ha. Men igår när ja klippte mig spraya hon mig med den gröna flaskan ni har på bild. Den känndes bra och gjorde en massa bra med håret. Sprayar man den mot hårbotten så ger den volym och andrvänder man den över håret så blir hjälper den hårat att hålla sig rakt. Är också värmeskyddande tror ja.
Sen använde hon något som jag inte man hitta på bild, va nog också i TIGI märket, gjorde håret glansigt och luktade jätte gott.
Sen har ni flaskan längst ner, är en sån man tar i blött hår och fönar så blir ens egna självlockiga hår jätte fint! Har letat efter en sån produkt!

När ja har lite pengar över ska jag unna mig dessa tre produkter. Tills dess får ja försöka få mitt hår fint ändå.
Imorses när ja vakna och luggen peta rakt ut och håret spreta åt olika hål tänkte ja va fanken har ja gjort? Men så drog ja på min mineralfoundation och platta håret så kände ja mig snyggast i världen igen! Jäkligt nöjd å ja älskar min lugg! Sen har ja märkt att mitt hår e rödare än va ja trodde, när ja lufter på luggen är de rött, gött! De skulle ju ha lite inslag av koppar! Lite ovant men himla fint! I luggen gjorde hon några slingor åt nogat hållet så e höstig å fin i håret!

Skjuter de framför mig... Vill inte tänka på de... Att det snart är din födelsedag men att du aldrig blir en dag äldre.. Vill göra din grav fin men den september oktober är dom värsta månaderna på hela året..SAKNAD♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0