Gick la sådär..

Gick la sådär igår när Ruben följde me mig till jobbet... Han e världens goaste lilla vovve mot alla som går rakt me ryggen utan att låta konstigt elle bär prasslande kläder... Men så fort någon ser eller beter sig lite annorlunda ut blir han osäker och skäller.. Eller så e han så jäkla dum att han tänker, JA BEHÖVER INTE VA TREVLIG FÖR MIN MAMMA TROR ATT JA E RÄDD FÖR DIG! Men ja ger mig inte och ja e mycket glad att han fick följa med fler gånger så han vänjer sig. Får ta en promenad nästa gång tsm me hennes hund så kanske de går bättre.
Annars får Ruben va hos hundvakt, sprang på hon ja haft i tanken som hundvakt igår! Lika trevligt varje gång och hon berättade att hon inte hade nån hund nu så bara för mig å höra av mig om Ruben!

Regn och blåst är utanför fönstret och här inne är de mörkt och tråkigt... Har inte så mycke å göra, ska till ICA å handla!

Va är de som gäller i hårväg, går här å klurar på hur ja ska klippa mig imön! Känns som om mitt hår e så tunnt å sletet att de blir svårt å göra nåt bra av de imön.. VA tog mitt tjocka fina våg vägen?


Lilla Ruben satt sött i pappsens knä på bilbingon förra veckan, dock vann vi inget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0