De går segt idag..

Hej å hå va seg jag är idag. Skulle ju iväg å rida me grannen idag men så fick hon feber så vi tar de en annan dag ist.. Mycket tråkigt för ja e hästtokig just nu, hade vart fint å sniffa lite häst å klappa dom fint kanske tillåme rida lite på dom! Men får bli en annan dag ist!

Så därför e ja lite segstarta idag nu när mina planer blev ändrade. Ingen lust att gå i affärer, vill bara klippa mig å ficka ruffset! En vecka kvar till efterlängtade frisärbesöket, längtar som en tok! Men va ska ja göra, börjar fundera på om ja ska ge upp sparning av hår. Passar ändå inte så bra i de å gör inget me de, lugg lockar men också en snygg page! Spännande!

Idag övade ja å Ruben på att han skulle sitta fint vid min vänster sida när en joggare sprang förbi oss i spåret. Gick mycke bättre än vantat. Ruben brukar vilja skälla mot joggarna annars men nu va han fokuserad! De som e svårt för oss är att Ruben ska sätta sig på rätt position, vill gärna bli lite snett eller några cm för långt bort från min fot. Men han e duktig så kommer gå fint på kursen imön hoppas ja! Ska skriva klart frågorna som vi fick i hemläxa förra veckan!

Ta tag i dagen nu Rebecka Emmylou och gör nåt fint me den å sjung högt tsm me Dolly Patron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0