Änglavingar

Hur gulligt är inte de elle?! Så klart att Rubens 2ljusa streck på ryggen är hans änglavingar! De va hon på dagiset som sa de! För vet ni vad, Rubens bästis på dagis har likadana "vingar! på ryggen! Har inte tänkt på de förut, men faktiskt så ser dom lika dana ut! Kunde inte slita mig från digis idag, stannade nästan en timma, prata hund å tittade på våra hundar som lekte å busa som om inget annat fanns!

Mycke hundbebis snack e de här hos mig men så äre när man inget bättre har för sig! Finns ingen lika fin vänskap som den din hund ger dig så e de!

Gissa vem ja hitta på pizzerian idag? Min fina sambo! Fick titta på skorna för å va säker på att de va han innan ja slängde mig i famnen på han! Har inte vant mig vid snyggt klippt hår än! Skönt å ha hem han! Ruben sitter gott i knät på han nu! Skönt å ha hela flocken samlad igen!

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0