11september

Minns ni va ni gjorde den 11september 2001?
De gör jag. Satt bänkad framför tvn med mina 2bästa vänner, men inte för att vi fängslades av de tragiska som hänt. Fattade nog inte allvaret i det som vi såg på tvn... Vi undrade mest när fanken Sunset beach skulle börja å dom tråkiga nyheterna skulle ta slut...

Hemska saker händer i världen varje dag.. Ta hand om era nära.

Ska göra min brors grav fin till hans födelsedag och hade tänkt att den ska se ut i stil me men älskade vän Emils grav. Va vid Emils grav förra veckan, har inte vert där så mycket. Overkligt att han ligger där under, han som va så full av liv finns inte längre..

Glöm inte bort att du är värdefull.

Nu ska ja gå å ge min sambo å lilla vovve goaste kramen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, vad har hänt din bror?

2011-09-17 @ 00:13:24
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0