Tredje ögat

När ja faktiskt va så duktig och la i pengar på parkeringen så sprang tiden förbi och jag fick åka hem med mitt livs första pakerings böter... 300kr fattigare känns inte kul denna månad...

Men hade en jätte mysig fika, som sagt tiden sprang iväg. Va bra att vi träffades för lite pepp för att vi ska få jobbet! Ja hadde gett upp, lättast så, slipper bli besviken. Men nu är de slut på de, jag SKA få jobbet! Inte en enda negativ tanka här inte, nu ska här fås fast jobb! Vi pratade inte bara jobb utan också andliga saker. Hon har tidigare spåt mig med sina kort. Jag har alltid vart nyfiken och hoppats få se énergier eller liknande saker men inte vågat tro p mig själv att de funkar. Vill inte lura mig själv att tro tt ja ser om jag inte gör det på riktigt.
Men när vi satt där och pratade bad hon mig att blunda, hon frågade om jag kände något. Jag lov och tänkte säga nej men så kännde jag en stickande kännsla mellan ögonen. Fick öppna ögonen och då sa hon att de va mitt tredje öga som hon hållt sitt finger mot. Kändes helknas, att jag kände något att veta om de innan!

Många tycker säkert att de är dumt me sånt som medial vägledande, andar och energier men jag är nyfiken! Funderar faktiskt på att gå på en föreläsning här i Lidköping nu i oktober.



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0