Söndag..

Hemma från jobbet och min morgonpromenad me lilla Ruben! Ska ta vara på dagen å inte städa bort den, göra nåt roligt ist! De e loppis i Järpås byggdegård idag mellan 13.16, de e kul! Men samtidigt vill ja spendera helgen me min sambo nu när han vart borta i veckan.

Men kanske har ja fullt av lediga helger framöver, får se hur de blir om ja får fast på jobbet eller om någon av de andra tjejerna e bättre lämpade för henne.. De dumma är att ja trodde de bara va en som skulle gå men nu va de 2 för timmarna räckte inte.. Inte bra.. I morsers så pratade ja me den assistent som ja löser av på dagarna, hoppas verkligen att de e hon å ja som blir kvar! Men vi har ju inte vart me henne på sina små helgtripper uppåt landet så känns som om man inte visat vem man är riktigt.. Svårt å påtvinga någon sig själv. Fick ett tips om att ja skulle smöra å baka kakor te henne. Men de känns inte ok.. Hon ska ju välja mig, inte välja någon me kakor å sen känna sig lurad.. Mig eller inte så har ja haft en fin månad å den tackar ja för!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0