sjunger me räägers

Tror ni ja kommer härifrån ?!

Ja som skulle ta å riva tapeter får nu snällt sitta här å sjunga me te ronny å ragge!!! inte illa pinkat de heller!
Sambo e dock inte lika glad, hört mig sjunga me min kråk röst hela dagen!

måste skryta, vilken jäla go äpplepaj ja gjorde förut!! jätte enkel å super god!
äpple
smör
havregryn
socker
mjök
socker
vispgrädde
sirap
bakpulver!
en riktig sockerkik men så jäkla god!!!

haha nu har vi familjemys på hög nivå! axel sitter å skrattar å smygdiggar te raggarna han me!!! säger de, ingen kommer undan! dom e underbart kul! den dagen ja får en show av dom dör ja lycklig!!







prata längdskidor me svärfar förut, han vill så gärna få in mig i skidvärlden. ja har tvekat men undra om ja inte blev charmad idag. e på tiden att ja å axel hittar något gemensamt som våra hjärtan klappar lite extra för!


ratten i min bil den jävligt fin
men dina rattar e temefaan något spechellt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0