Otrogen?

Haha ja de kan man ju undra! De va iaf de som stod på min fb igår, att Axel va ett oroget svin...

Jag blev hackad eller va de heter på fb igår, någon ändrade mitt lösenord och skrev en massa dumma grejer om Axel och till dom som va snälla å stötta... Pinsamt..
Kompisar hade ringt hem te mamma å frågat å hade hur många missade samtal som hellst på min mob! Fick ju iaf reda på vilka som e riktigt bra vänner. Tack för att ni bryr er om<3

Men som tur e lever livet me Axel sin saga precis som vanligt<3
Tänk va rycktet går fort på fb... Galet...

Hade dom inte talat så mycke om hackade lösen på nyheterna hade ja ja aldrig bytt lösenord på fb i förrgår när dom frågar. Har inte bytt lösen på någonting sen högstadiet elle nåt, tänker att inte händer de mig. Men tydligen.. Så om om de kommer upp på fb att de e bra att byta lösen för att de e hackning p g så gör de inte!!!

Vilket kul liv den personen måste ha! Skaffa dig en ny hobby!

Nu ska ja ut å blåsten me min lilla vovve å sen ska ja ut å äta me Lisa som e hemma från stockholm! Har mycke inplanerat denna sorgliga dag, skönt de! Robban hade inte velat att ja va ledsen<3


Har eltat bilder på Robban på google men hittar inga.. Har funnits men nu e de la för många år sen så måste la leta en evighet.. Tråkigt för hitar inga bilder här hemma på han...





Den här lilla tavlan fick jag samma dag av min dåvarande pojkvän. Han hade fått den bara någon dag innan av mig å råkat tvätta dom i tvättmaskin.. Men de viktigaste fanns kvar å då ville han ge de till mig. Betyder jätte mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0