Nästan lite farligt..

Ja har inte gått i affärer på en månad, har ju hållt i mina pengar ni vet! Men nu ska ja fram me 2goda vänner, ta en fika å dra i kläder. De kliade som attans förut när ja bara gick förbi alla affärer när ja gick in å klippte luggen.. Haha får se om ja lyckas va snåla ett tag till!!

När ja va på mötet förut så slog de mig, va ja saknar att stå inför folk å prata som man gjorde i skolan. Även om ja aldrig va förberedd eller gjorde särskillt bra ifrån mig så tyckte ja ändå att de va kul! Haha tänk när ja å vännen Lisa höll en presentation om våran finland praktik inför 10-20 pers som hade viktiga yrken. Haha vi hade noll koll men pratade glatt på ändå!

På mötet så va ja den enda som hade frågor, ändå va ja nog den som va minns arbetslös! Alla andra verkade unga å tomma i kolan! Ja e gammal som gatan nu! Pinsamt vade att va på mötet, arbetslös e ingen man sätter i pannan! Så klart så va de ju en heldel kända ansikten på arbetsförmedlingen. Dom verkade dock inte arbetslösa utan som om dom höll i nåt föredrag elle nåt, kul för dom!!

Nu ska ja kissa lilla vovven min! Körde förut en så himla liten chihuahua förut, ärligt så va den nog inte större än en banan.. E glad att Ruben e en av dom större chihuahuorna! Men söt som tusan va den lilla iaf, gick så fint emte sin matte!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0