Kanelbullens dag

Grattis te våran älskade kanelbulle som har hängt troget i många år! Goa lilla bulle va vi tycker om dig!
Idag har ja ätit dig tsm me min granne och min fina vän Sandra och du va otroligt god! Liten men god!

Efter allt fikande gick ja tsm me vännen Linda till Djurensvänner på deras öppet hus, katterna hade tyvärr fått nån hosta så ingen fick gå in till dom. Tackade för min bulle och glas saft, lämna en liten penga och sa hej då!

Nu ska ja ta min lilla vovve på en promenad och sen ska ja börja måla på krackileringen på den svarta färgen på min prov hylla, Spännade!!! ska bli så jäkla kul å se hur de blir!!!

ska jobba inatt, får se om de blir min sista eller om ja har turen på min sida!



Ruben då! Du ser ut som en tunnhårig chihuahua!

bokade tid för kastrering idag så om en vecka försinner bollarna på min lille plutt. vet inte hur de känns än, om ja e dum eller ej. men tror de blir bra.

fasiken nu börja de blåsa storm å regna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0