Hej på dig

Hej på dig nya livet!

Som ni kanske förstått så fick jag inte jobbet som personlig assistent... Har gråtit mina tårar så nu är de nya tag som gäller! Bara hoppas att jobben rullar på ändå och att ja slinter på mitt bananskal och hittar min karriär!

Imorgon ska jag posta brevet te polisen så jag får mina papper från brottsregistret. Måste ju ha sånt när man jobbar med barn. Synd att ja hade glömmt att de tar sån tid, minst 2veckor.
Sen så ska jag anmäla mig på arbetsförmedlingen, de tar emot då jag tycker att dom e riktigt kassa på att hjälpa en. Men vem vet, kanske möter en eldsjäl som älskar sitt jobb! Lika bra å gå dit för har inte fått en enda jobbdag i Vara där jag brukar jobba... Å när de tar tid för polispapprena... Jag e arbetslös, ekar de hemskt i huvudet...

Idag är jag solokvist då älskling fick sova bort inatt för jobb långt bort... Tråkigt men ska gotta mig me en god toast å myspys i soffan me min fina jobbiga vovve!

Ta hand om er, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0