Go morron!

Idag händer de grejer, tänker dock inte säga vad de är än... Säger de när dagen är slut.

Natten har vart så himla lång, har vaknat flera gånger å undrat om den inte ska ta slut snart, hade ja inte haft en go hund i sängen så hade ja nog gått upp redan vid 02!

Innan jag skaffade Ruben så har jag alltid haft lite svårt för att ha hund i säng å soffa. Just för att hundar har en tendens att bli flötiga och äckliga i pälsen, hårar. Jag har också alltid haft svårt å andas när jag kommer så mitt i pälsen, päls på kudden mm. Fick astma som liten och fick göra mig av me alla innomhus djuren. Sen köpte vi Toffsi när jag va 11år gamma, hårade inte så mycke. Pudel och somojerd i henne, men hon hob tyckte de va för varmt i sängen så log hellre på golvet.
Men nu när jag har opererat bort mandlar så andas jag mycket bättre och astman har vuxit bort. Katten Baltsar hos mamma har ja svårt för när ja e sjuk men min älskade lilla goa Ruben klarar ja i alla lägen verkar de som! Ruben har aldrig vart äcklig i pälsen, många säger att han luktar så gott! Å de e sannt, kör ofta ner näsan i pälsen på han å luktar ljudligt! Min fina hund va du luktar gott!



Idag ska ja va me Sandra en stund i hopp om att dagen ska gå så fort som möjligt!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0