Fika på stan!

Hejsan!

De blidde ingen auktion idag, får bli en fika på stan me Axels föräldrar ist! men de e ju himla mys de me! Raggar tacco kamrater inför kvällen gör vi också, länge sen man hade någon hemma över en bit mat nu.. Men nu e vi ju lediga bägge två så hade vart kul!

Tänk att snart e de november, vill inte att de ska gå så fort.. Hinner inte riktigt me, va ju så mycke ja skulle göra nu. Ut å fiska markrill me pappa, ullared, åka te syster mm. Men de enda man gör är att väntar på att telefonen ska ringa å säga att man ska få åka in på jobb.. Vet att ja klagar en hel del, men om ja bara fick ett fast jobb så skulle allt kännas så mycke bättre.. Psykisk stress.. Vist kan ja leva på min sambo men de vill ja inte, ja vill betala för mig själv. Behöver klara mig själv! En tråkit spara e va ja e.


Har alltid vart dålig på att unna mig saker, sparar hellre. Fast va ja sparar till vet ja inte. Ett oberoende vardagsliv? De där me att man ska leva som om dagen vore den allra sista går inte hem hos mig, om man överlver dagen och man redan har förbrukat alla pengar hur ska man då leva imorgon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0