En låång natt..

Go morron.

Ja la m ig tidigt igår för ja kännde på mig att ja skulle få vu uppe mycke inatt.. Så sannt. När klockan va 01 gjorde ja en säng av duntäcke, pläd å filt och kröp ner på golvet emte min pipande hund. Ruben har pipit å pipit hela natten lång. Trodde de skulle bli bättre när ja la mig på golvet men icke.. Han ställde sig i andra änden av rummet me svansen rakt ner å pep. ONT I HJÄRTAT, svårt när man inte vet vad man ska göra. Skönt de skulle va om han kunde prata. Kl 04 hoppade jag upp i sängen igen i hopp om lite sömn för nu hade Ruben lagt sig lugnt. Men så fort ja la ja mig ställde han sig mot kanten av sängen, tjöt till som bara den å väckte Axel. Ruben glömmde av att de gjorde ju ont när han sträckte sig så... Stackarn. Då kunde ja inte säga nej, han såg så trött ut å hade säkert jätte ont.. Så ja lyfte upp han i sängen, bökit me tratten men han lyckades ändå lägga sig te rätta me mig under täcket och soman gott. Äntligen fick vi sova lite! Vakande och gick upp me sambo när hans klocka ringde så nu har vi tatt morgon kissen, inte många steg han tar nu..

Stackars Ruben va har ja gjort mot han. Hans svans har hängt rakt ner ända sen ja hämta han igår. Vet inte va ja ska göra, han står bara me svansen å tittar på mig... Hoppas de blir bättre sen när han får lite smärtstillande. Vilken jäkla tur att ja hittade sprutorna! Låg kvar fint på parkeringen vid Dlg! Klantiga jag som la dom på taket och åkte...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0