Brunch

Go morron, här sitter ja me blött hår för att fixa te mig för dagens brunch hos grannen! Ska luska ut melodikrysset och ha mysigt! Brukar tycka melidikrysset e svårt så ska bli kul å se hur de går! En bra lörda!
Igår åkte ja å grannen te stallet för å mocka å ta in hästarna! Åå va de luktar gott i stall, minnen!
Men de dumma igår hos hästarna va att ja kände att ja e verkligen ingen häst tjej! Dom e läskiga! Men så himla fina å ja vill bli deras kompis! Vi får se!

Sambo är redan på golfbanan, men som tur e splar dom bara en gång idag så han e hemma lagom te middan! Funderar på om ja ska baka en äpplepaj å åka bort te svärföräldrarna senare å ta me mig lilla vovve å springa på åkern! Får se va som händer ikväll..




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja men vad kul! Det är bara att höra av sig när du har mätt =)



Jag kan tänka mig att detta är lite mer skonsamt mot pälsen också, då det är mjukt och rundat.

2011-10-09 @ 20:03:46
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0