Äpplekräm

Äntligen e min efterlängtade sambo hemma igen! Å då e ja inte sämmre än att ja kokar ihop en äpplekräm så här på kvälls kvisten! Bara hoppas att den blir bättre än min körsbärskräm som ja gjorde i sommras!

Ni skulle se hur Ruben njuter när husse kommer hem, de e nåt särskillt band mellan dom! Att få ligga tätt intill emte min älskade Axel å Ruben iknödd i mitten e lycka för mig! Då känns de som om inget kan hända, att livet är så underbart de bara kan bli!

Imön bitti ska vi till vetrinären å ta bort stygnen, så hoppas allt går jätte bra! Får nog ta me lite gott godis så Ruben e snäll å inte blir rädd!

Inatt när jag jobbade å när klockan började närma sig 03 och jag va som tröttast så hände allt!
Krampanfall medvetslös andningsuppehåll å marmorerade kalla fötter och allmänt oroliga patienter... Kan ju bara ta å säga att de där me akutsjukvård är inget för mig, tyckte inte om spänningen alls, att va ensam på avdelningen mitt i natten när liv hängde i luften. Undra vad mitt kall är här i livet??
Önskar att ja som 10åring fick en uppenbarelse och sicktade starkt mot målet! Vet baar saker som jag inte vill.

Jag funderar på om jag ska traska bort på auktion nu på lördag, de a några år sen mamma tvingade med mig. Nu när man e äldre och har ett intresse låter de faktiskt mer än kul!

Nu luktar de gott här på Vändis må ja säga!!!

Ha en fin kväll å krama om era vovvar å sambosar lite extra ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0