TACK Annis<3

Igår lyssnade jag på Annis Branders nya skiva. Hon är en gammal bekant till mig och min familj. Samma ålder som min bror, umgicks en del som unga. Anna är även dotter till min gamla dagmamma! Anna skriver country musik och slog igenom i programmet Fame faktory om ni minns det!

Har alltid gillat Annas musik men igår när jag satt och lyssnade så märkte jag att tårarna inte kunde sluta rinna vid en av låtarna, den berörde mig och fick mig att tänka på min bror♥ Kunde inte sluta tänka på låten så va tvungen att skicka iväg ett mejl till Anna, skrev att för mig så handlar den om Robban. Tackade så mycke för låten för den hade inte kunnat komma bättre än så här efter bröllop å barndop. Tankarna e alltid lite extra hos han då♥

Fick ett svar en stund senare från Anna, hon hade skrivigt låten om Robban.
7år senare, så länge vi minns dig så finns du♥
Om hon bara viste hur mycke låten betyder, TACK Anna!

Hittar inte låten på youtube, skivan är ju ganska ny. Men det skulle betyda mycket för mig och ni ville ägna någon minut till att lyssna på låten. De är min bror värd♥

http://open.spotify.com/track/5QRhczyyg10EqrgoIs1UbC Tror ni kan klicka er fram på den länken eller så får ni söka på Annis Brander på spotify, skivan heter Glass people in the woods, låten heter Goodbye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0