Så glad även om armarna värker!

Hej på er! Nu sitter vi i bilen påväg hem från kära syster! Sitter å ler,gårdagen blev helt perfekt!! För innan dopet var det nämligen bröllop!!! Haha ja trodde att allt va så gott som klart men o så fel ja hade! Åkte å dukade kvällen innan me syster, provsminkade å prata till långt efter spöktimmen. Sen upp tidigt för å va underhålla Elias när syster fixa håret sen sminka henne å passa alla barnen när dom dog några egna kort. Sen fick ja snällt vänta! Jag va så stressad, haha brudparet va nästan påväg att skita i de så nervösa dom var! Ungarna va piggeliner allihopa! Men så kom prästen å ja fick gå in me dopbarnet! Hörde hur de viskades pm bröllop i bänkarna!!! Ja satte mig längst fram och väntade! Bröllops melodin satte igång och ja börja stor tjuta. Där gick min syster me sin älskade axel! Va så fint! Flickorna charmade alla me sitt oblyga barnasinne å pojkarna läste sina ord så duktigt! Så kom vi till de bästa,tager du denna!!!! Min syster kunde inte hålla undan tårarna! Så ärligt och vackert! Länge leve kärleken!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0