Nyfiken!

Jag har alltid varit lite av en drömmare! På gott och ont. Stora drömmar e ett måste för att orka dagens "problem". 

Idag har jag lutat mig tillbaka och sett min framtida karriär. Lärde mig inte så mycket på informationsmötet idag, men blev inspirerad och de räcker gott för mig! Min ide kommer att få växa sakta men säkert, men ni ska få se att ja lyckas! Kommen bli så himla kul att våga prova!

Om jag inte får jobbet som jag har sökt så ska ja skynda mig att anmäla mig till starta eget kursen som e nu i januari! Ska bara lösa en del praktiska saker först.

Vågar ni drömma, och framför allt tro på dom?! Gör det!

Nu har ja bokat en dag me hon från brukshundsklubben, känns så kul att hon tar sig tid och engagerar sig! Jag vill inte tro att alla små hundar är skälliga. Måste gå att få bort de! Jag hoppas att Ruben är inne i en trottsig jobbig fas i sitt tonårs liv nu. Att det är det jag märker. Sista 2 veckorna tycker jag att Ruben har börjat skälla mer på allt... Cycklister, barn, vuxna mm... Tar på tålamodet! Men bara att tänka så att vi har många år på oss att bli perfekta! Ja tror på oss!!

Nästan pinsamt att skriva de, men imön ska ja bli me Iphone om allt blir som planerat! Haha men sån e ja, tar alltid upp trenden när den e gammal å uttjatad! Lite svår flirtad kanske! Men nu längtar ja ihjäl mig! Ser alla fina bilder ja kan ta me foroprogrammen och alla andra kul appar man kan ha!!
Ja å sandrabergstrand.se ska till Trollhättan imön för en dags shopping! Ja har en heldel på min lista som ska inhandlas nu innan helgen!!!! Har ja sagt att ja längtar till helgen!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker ju inte att Ruben är så skällig! :)

2011-11-23 @ 20:45:27
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0