Nya tag!

Fick lite ny bra energi innan promenaden förut, tackar ja för! Så jag sträckte på mig och gick en lång å fin promenad me min hund! Han gick fint vid min sida och vi båda sände ut bra energi! Men efter 40 min tröttanade Ruben, man orkar inte vara på å duktig hela tiden tyvärr.. Så promenaden slutade inte lika bra som den börja men..

Skrev ett inlägg på Lidköping brukshundsklubb sida på fb om någon kunde hjälpa eller viste någon instruktör. Fick svar me en gång från hon som hållt i de båda kurserna vi gått. Ja berättade va ja ville ha hjälp med mm. Väntar på svar om hon vill träffas och he lite tips! Skönt! Sen svarade en till, fick ett bra svar och hon skulle ta fram nr te några som hon trodde kunde hjälpa oss! Känns bra och jag är glad!

Nu ska ja snart iväg på jobb intervjuv eller va man ska kalla de! Kul de hoppas de finns något kul för mig här i Lidköping!!

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Jag har precis fått hem den brow booster så har ej hunnit testa den än, men dom säger att det tar ca 5 veckor eller mer innan man ser resultat, så hoppas den funkar :)

2011-11-03 @ 21:44:09
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Tack mycket för din rar kommentar om mitt sovrum och min lilla vovvsing :) Ja den tröjan Tindra har på kortet är jätte fin!

2011-11-03 @ 22:02:45
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Gick jobbintervjun bra? :)

2011-11-03 @ 22:06:38
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0