Nästan lite för bra!

Nästan så ja får nypa mig i armen, för de här e nästan lite för bra!
Känner att hela kroppen flyger hit å dit, ska ja sitta eller stå! Nu föll verkligen puzzelbiten på plats! Så underbar känsla att de man har letat efter faktiskt har ett ord, de finns en utbildning! Kan de vara så att min dröm faktiskt blir sann! Mitt liv, mitt kall finns på riktigt!

Lyckan bubblar runt i kroppen och jag vill bara sätta igång nununununu!!!










Fina höstbilder fårn igår! Ja la några små godisbitar där i lövhögen så fick lilla Ruben ha lite kul!
Söta underbara lilla vovve! Vist e hans små änglavingar på ryggen fina?!

ha en fin dag!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Roligt med bilder på Ruben! :)



Leo har också små "änglavingar" på ryggen. Gulligt!

2011-11-09 @ 16:58:33
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0