Kärlek





Ikväll har Ruben verkligen vart på gos humör, riktigt göttat ner sig mellan mig å sambo! Kind mot kind så nära de bara går! Min lilla going de! Ska ringa å höra av mig till en på klubben, planera in nån dag som vi kan träffas och träna lite vovve! Ska låna me mig sambos 2 syskonbarn som ska få agera försökskaniner, blir jätte bra tror ja! För min lilla vovve e ingen mördar hund. Råka bara få en matte som inte riktigt har koll på läget. Blir kul å träna på klubben igen, alldelles för långt till nästa kurs tycker ja!

Jag har bestämmt att jag å Ruben ska på hund läger till sommaren, hur kul skulle inte de va?!! Någon som har vart på de?!
Haha gullRuben hittade en ben hemma hos Sandra förut, gömmde de så bra! Supersött!
Fick klämma å känna på Sandras nya Iphone 4s förut, ja e såld! Nu vill ja me ha en Iphone! Tänk så mycke fina bilder ja kan ta på min söta vovve! Enkelt å lägga in på instragam! För bökit för mig å ta kort me skit kameran å sen lägga in i datan å seeen lägga in här...

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0