Inget bättre för mig

Hallå hallå!

Idag ska ja trasla iväg till arbetsförmedlingen å lägga upp en handlingsplan me min handledare. Känns egentligen rätt meningslöst efter som jag inte e arbetslös. Va väl de en dag elle nåt sen har de ju rullat på! Men jag har ju ändå inget bättre för mig, kan lika gärna gå dit å tjöta lite! Man kommer alltid hem me något nytt i huvudet som kan va bra å ha! Ska prata lite starta eget me han tänkte ja! E ju något som jag behöver lära mig nu!
Enskild filrma eller bara hobbuverksamhet?

Har börjat mejla me en doula nu, himla spännande å höra hur hon har de me sitt doulande! Behöver ja säga att ja längtar te januari!

Idag e ja ensam ända te natten, sambo har firmafest efter jobbet så ja e snäll å hämtar han i natt. Så måste ju ragga lite trevligt sällskap, hoppas Sandra har lite tid över te mig!

Igår va ja hemma hos vännen Linda, dom har de så himla mysigt hemma i sin lägenhet! Varje gång ja vart där så vill ja bara ta tag i mitt egna hem, känns så tomt å tråkigt här hemma.. Men ja hittar aldrig någon månad som vi har råd att köpa inredning... För så fort man ska köpa en byrå eller lampa så kostar ju de runt en tusing.. För mig som e timanställd e de mycke pengar. Å ja e en sån som vill dela på allt, ja vill inte att sambo ska betala bara för att han tjänar mycke mer än mig. JA KAN SJÄLV! De e viktigt för mig! Så antingen e man tråkig å sparar på hög å väntar på dåliga tider eller så köper man så man har de fint runt omkring sig å hoppas allt e frid å fröjd!


Något som jag önskar mig i julkapp är ett par snygga ögonbryn! När jag gick i 6an nopprade ja bort å rakade bort typ hälften av dom, kortade av dom. Nu när ja låter dom växa fritt så blir resultatet ändå glest längst fram, närmast näsan. Ögonbryn gör så himla mycke! Ja tycker själv att mina ögonbryn inte är mörka, så kanske skulle man våga å färga dom en gång.

Billion Dollar Brows, Brow Boost
Denna ska tydligen göra brynen fylligare! Kanske man skulle önska sig en sån av tomten!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0