Ingen kaka än..

Typiskt... Hade inte alla ingridienser te kakan hemma.. Ja som trodde ja köpte allt igår.. Å inte går ja te affären nu heller, e ju mitt i Rubens promenad tid! De e de dumma me å ha en liten hund, att ja inte vågar sätta hen utanför ICA. Antingen får han va hemma eller sitta i bilden. Men nu väntar ja re sambo kommer hem ist. Kaka te kvällen e minst lika bra! 

River tapeter ist! Ta en liten promenad me Ruben för sen vid 1 blir de en lång me Linda, Emma å vovven Alfons! Trallallaa ja e verkligen urdålig på att va ledig å ta vara på dagen. Blir oftast att ja inte gör någonting vettigt.. Men så kan de va!

Ja längtar så jäkla mycke till januari å kursstart! Ska bli så himla kul, dels lära sig en massa nytt å sen att de känns som om livet vänder sig för ett nytt kappitel!

Ni som vet hur de e att förlira någon vet hur viktiga drömmarna är.
Inatt drömmde jag att de va dop nere hos syster. Vi stod i hennes kök och pratatde om Robban, hur mycke vi önskade att han va med oss. Då plötsligt spisen började ryka, fast att den va avstängd. Vi tänke genast att de va Robban. I samma stund drog någon i mitt byxben, Robban? Sen så kände jag en hård bamsekram som bara han kunde ge. Jag lyftes också upp i luften. Syster och jag bara gapa, Robban va här!
En sån dröm ger en så otroligt mycket, hoppet om att han kanske finns här! Hellre en sån dröm, om att han e borta men visar sig ändå än att han lever och när jag vaknar så minns jag att han inte längre finns...

Min bror och jag, vi har kramats av samma mamma♥

Kommentarer
Postat av: Bina

Tack =)

2011-11-15 @ 22:56:17
URL: http://binalakritz.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Hej!

Hoppas kakan vart bra =)

Ja det ska bli så härligt att åka till Thailand, Har aldrig varit där. vi ska till koh lanta! i 2 hela veckor! Vet inte hur jag kommer klara mig utan våran Boss, men får tänka att han har det bra hemma hos min mamma och pappa på landet =) Han älskar verkligen att vara där !å är helt tokig i min mamma, då känns det lättare att lämna dom små liven!



Har du varit i Thailand någongång?



Kram

2011-11-16 @ 08:04:49
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0