En glad Rebecka!

Med kinamat i magen å ett bra mejl i inbox e man rätt glad!

Kom precis från Sandra, ätit go mat me henne å Karin! Skvallra lite å sen traska vi hemmåt. Ska snart åka å jobba i Vara. Ska även hämta min bil som vart på "lagning". Va inte så farligt som vi trodde, får köra tills den rasar ist. Så blir inte så dyrt som jag hade tänkt, gött de!

För nu ska ja ju lägga pengarna på en utbildning ist, enligt mig en i världsklass som kommer få mig att sväva på moln! Jag trodde att ja me min vanliga otur skulle knasa till de här men så verkar inte fallet. Jag skickade en intresseanmälan å en timma senare fick jag svar att jag va välkommen! Berättar mer om vade e för någon typ av utbildning när ja själv vet lite mer! Jag är sjukt nyfiken å taggad iaf!!!!

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0