DIMMAN<3



SOM JA HÖLL MINA TUMMAR PÅ DIMITRI! Riktigt kul att han vann True Talent, verkar vara en sån fin människa å hans pipa går inte av för hackor! Fina ögon, pollisar å keeps! Killen har ju allt!

Dimitri sa, att i en liten grupp så ser man oftast de negativa. Nja va nog inte riktigt dom orden, men bra sagt! Ja hejjar på zigenarna, dom håller kvar i sina traditioner och är stolta! De e dom å indianerna. När jag gick i 6an va ja tsm me en zigenare, hette Dimitri i efternamn. Ett ökänt namn i mina bonna trakter.. Jag va stolt som en tupp, fått en sån brunögd och mysiskt person runt mitt lillfinger! Men man fick ju höra en del fula ord, men va gör man inte när man e kär! SÅ KÖR HÅRT NU DIMMAN, VISA SVENSKA FOLKET ATT ZIGENARNA KAN MER ÄN ATT "stjäla å gömma saker under  kjolarna"!!!! Dimitri e grym!

Så nu säger ja go natt, Fars dag kunde inte sluta bättre än att en Pappa vann en miljon kronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0