Uttråkad..

Hej igen!

Nu har jag varit ute och gott i skogen me lilla Ruben i fina vädret! Ja har kommit över min skogsräddsla tro ja, iaf här vid mig iaf! E så mycke folk där som går så e inte rädd att stora starka älgen ska ta mig! Nu luktar de bara gott å e skönt att gå te skogs! Dofter av natur e himla gott, men de allra bästa vet ni va de e! Kom på de när näsan sniffa upp de förut! Hästskit! Vet inte om de e minnen eller e inte de en av den godaste doft som finns!

B
ebis, valp

Hästskit, stall

Fiskvagnen

Skog

Sambo

De e några av mina favorit dofter som ja kommer på just nu! Märks de att ja inte e någon parfym tjej! Andvänder nästan aldrig parfym eller deo heller för den del! Lukar gott ändå! Får ont i huvudet av starka parfymer! Men jag har faktiskt 2 parfymer som jag klarar av att ha på mig, nej nu ljög ja 3 e de! Intw dåligt för att va mig! En som ja köpte i thailand å glittar jätte fint, love morgan heter den andra å den 3e är den dära öpplet NY nånting!

Sugen på att åka på bilbingo e ja me! Lisa de bokar vi när du kommer hem tycker ja!

Hepp ja får la tvätta mina pollenfärgade fönster nu... Tråkit... Kan ja inte får lite av mormors städglädje imig!



De sugen i utomlandstarmen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0