Tisdag!

Hejsan på dejsan!

Bara bra intryck av dagen änsålänge! Gick ju och hämta min vinst på O2 imorses, gick en liten runda och fick en presentation av stället! Jätte trevlig personal och gymmet kändes oväntat bra, kändes mer som hemma. De bästa av allt att va om man blev medlem och börja träna så fick man en grej och den fukade som en liten tränings guide. Den visade hurlänge och vad  man skulle träna! Bra för mig, blir alltid så vilsen när ja e på gym.. Va man ska göra och i vilken ordning.. Så de lät jätte bra i mina öron! Dock dyr träning men kanske värt de!




Sen tog ja min hund och åkte bort till dagiset för att se om de kunde va något för oss! Jätte trevlig personal även där och allt verkade jätte bra. Kan bli en bra lösning framöver! Ruben tyckte de va jätte kul att träffa leksugna små godingar! Tror att de kan va jätte bra för Ruben att komma till ett sådant ställe, dels för lekens skull men öven i tränings syfte! Lära av dom andra och va en grupp tror ja e jätte bra! Dagiset ligger lite utanför Lidköping mot Vara för den som e nyfiken!

Nu ska ja börja lag amig lite mat för nu kurras de i magen!
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0