Tatueringstankar

Hej igen!

Idag har de inte hänt mycke... Tycker inte om att jobba kväll, ja går bara å väntar te de e dags att åka te jobbet.. Kommer aldrig igång me dagen. Chefen ringde förut och fråga om inte ja ville jobba natt andra perioden. Woho tänkte ja, passar mig ju bra me lilla Ruben tänkte ja så sa att de va ok! Dom ska klura lite på schema å se om de går att lösa! Vill inte jobba mer eller bli av me min lediga v 29 iaf! Vill ha en sommar där allt kan hända!

I lördags drog mina tatueringstankar igång på allvar igen! Är ju 2år sen jag gjorde min första och den är jag inte så nöjd med så vill verkligen smycka min kropp me nåt fint! Revbenen och bakom örat är platserna som jag verkligen vill ha på. Men tror att de kommer göra så jäkla ont! När ja tatuera foten höll ja på å dö så blir nog värre elle samma smärta tror ja... Aj!



Blev mycke txt tatueringar här märkte ja! De e jätte fint men ja har inte hittat rätt ord för mig ännu.

Nu ska ju ut me lilla Vovve!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0