Sett å lärt mig lite!

Hej igen!

Då va de kväll igen då... Dagen har gått fort! Började ju som sagt me utställning, massa fina hundar! Tyvärr så måste ja säga att ja e lite besviken på just chihuahuorna... Va rätt tråkit att titta på dom, gick så fort... Gick ett varv, stå lite fint å sen upp på bordet typ. Men aa e säkert roligare när man står i ringen själv! Jag hoppas att Ruben blir en vavva me lång hals, dom em korta ser lite knas ut enligt mig. Å att chihuahuan e en liten hund kan ja inte längre hålla me om, vilka rejäla de fanns där! Hoppas Ruben blir stor! Lite mer å ta i!
Ruben väger 1778g för den som e nyfiken!

Men att gå på utställning å se en massa fina hundar e alltid kul så ett stort plus te denna helg!

Nu ska ja gotta mig på balkongen igen, hade velat ta en sväng te nån av våra fina stränder men sambo har vart på golfbanan så får bli en annan dag! Får nog bli ett dopp i vattnet snart, idag kändes de som om de hade behövts!

Här e dom små!

Dom e ju rätt söta! Å nu när solen har gjort deras skin rosa kunde ja inte släppa blicken!!!
Blir du sugen Lisa?!
Mammas favvo!
Bruna vattenhundar e SÅ fina!
En sån ville ja ha som liten!

Alla hundar e fina på sitt sätt! Å något som jag verkligen tycker om och har som intresse! Fick alltid några raser som läxa varje vecka av pappa som liten! Innan lastbilen brumma igång stod vi framför affischen me alla hundraser å valde ut några ja skulle lära mig te på freda när han kom hem nästa gång!

Ha en solig kväll!

Köpte en ny liten bädd te Ruben i dag! Den i trä e så vinglig när han står på 2 ben i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0