Nu vakna han!

Gomorron!

Här sitter ja i soffan å tittar på TV, väntat på att min lilla Ruben ska vakna!

Ja viste att han va vaken när ja hör hans öron flacksa högt när han skakar sitt huvud! Han sträcker på sin lilla kropp och tittar med sina stora ögon på mig! Ruben e mitt lyckorus! VA DU E FIN UNDERBARA LILLA VOVVE♥
Nu sover han i mitt knä, lilla goa vovve! Morontrött liten rackare!

 

Måste bara säga att igår skedde det! Att ÄNTLIGEN börja vi spackla å slipa i våran hall! Kanske e vi klara te juni! Säger kanske för att vi har en tendens te att sega... Men jäklar va ja ska köra me min sambo! Idag ska ja köpa en till spackelspade, en liten som vi kommer åt överallt! Ska även ta me den tapet som ja tycker vi ska ha i hallen, känna på den en gång till å se om den känns lika bra som sist! Så på månda beställer ja tapeter å sen drar vi igång! Har även hittat hallmöbler som ja vill ha! Kommer bli så himla fint!

Ha en bra dag så får vi hoppas vi höres senare!Ruben & Rebecka


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Jag tycker absolut att ni ska köra på den tapeten du är inne på, den är så sjukt fin!! Kommer att vara som att gå in i en dröm när man kliver innanför dörren hos er ju :) Vilka hallmöbler blev det? Puss

2011-05-06 @ 23:13:58
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0