Maiden Makeup

Heeeej på er! Har ni de bra?!

Ja sitter färdigsminkad å fin, men hår å kläder saknas! Ska ju inviga min gamla goe vän saras "en av di 3 musketörerna" nystartade företag Maiden Makeup ikväll så vill ju vara fin! Önskar Sara all lycka till och  jag vet att hon kommer lyckas bra, Sara är en av dom få som ärligt har allt!

Igår hade vi en trevlig dag hos lilla mormor! Fick lite fina saker som kläder å dukar! Tack!

Veckan rullar på och de e redan torsdag, men ändå vill jag att den ska gå fortare! Vill ha hem min Axel! Så de va me en rejäl suck han fick som svar när han berätta att de hänt grejer som dragit ut på tiden så han blir borta över helgen och förhoppningsvis hemma på tisda...
Axel jobbar som vindkraftstekniker/hissmöntör och tanken har aldrig slagit min hönsiga hjärna att de skulle vara ett farligt jobb.. Vist är man högt upp men man har ju alltid säkerhetssele andra säkra grejer. Men Axel berätta att de hade varit en atav killarna som de jobbar me där uppe i Piteå som hade fallit ner och avlidigt... Hemskt... Så jag tycker att vi ägnar en tyst minut åt mannen och hans annhöriga..

 

Hjärtegullsnuttegull♥

Nu tar ja mig en liten promenad igen me min lilla vovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0