Innkallning i parken!

Hej igen!

Tänkte bara säga att de gick jätte bra ikväll på kursen!! Vi våga även å ha inkallning i parken, inte mitt i den utan lite vid sidan av men ändå! Å de gick jätte bra, han kom me en gång så ja kunde koppla han!

Men de som ja behöver öva på å bli mycke bättre e att "apa" mig så Ruben tycker att ja e allra roligast.. Att vi ska hitta en kontakt, han å ja mot världen!

Men de e ju bara de att de e ju så jäkla läskit att blotta sig själv så... Ja e en jäkligt kul tjej som gärna e i centrum. Men för bästa resultat behöver ja nån som lyfter upp mig, clownen som alltid funnits emte mig vid dom flesta tillfällen.. Men nu när man ska stå på egna ben å själv va den roligare e de mycke svårare... Lättare att apa sig hemma där ingen dömmer mig...

BRA RUBEN DU VA JÄTTE DUKTIG IKVÄLL!


kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0