Hej träningsvärk!

Go kväll!

Pinsam träningsvärk innfinnersig sig i mina stackars ben och armar... Att brännboll å dans kunde ge sån här baksmälla! Nu kanske ja förstår hur otränad ja faktiskt har blivigt och att de e dags att ta tag träningen!

Hade en jätte kul kväll igår!!!! Har inte tid å gå in på detaljer..

Ruben e äntligen hemma så ja e överlycklig! Jobbigt att åka ifrån han inatt för jobb.. Ännu jobbigare äre att min kära Axel ska upp till Piteo imän ända te sönda eller längre... Buhu..

Ikväll är ja själv på avdelningen... Känns inte kul alls... Hoppas min gode vän Sandra jobbar så ja har nån att skricka till när inbrottstjeven tar mig!

Vi höres imön!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0