Funktionär på utställningen!

Tjaa!

Nu e ja hemma hos min goa lilla vovve å sambo efter flera timmar på hundutställningen här i Lidköping! Pirrig i magen blev ja när dom sa att ja skulle sälja kataloger! Huvudräkning  e inte min kopp te om ja säger så! Men hör och häpna, de gick riktigt bra! För sanningen är den att även om jag är rädd för å räkna så slår de allt ändå, att trevligt hälsa alla välkomna, svara på frågor å se alla fina hundar från första stegen in i arenan e kul!! Träffa nya människor och välkomna till ett samtal e alltid lika trevligt!

Imön ska ja dit igen, men inte som funktionär utan som åskådare! Tänkte ta mig en titt på chihuahuaorna så ja vet hur man ska göra i framtida utställning! E ju en helt ny värld att upptäcka!

Nu ska vi till Filsbäck för å slå några golfbollar! Ska försöka att inte förlöjla me hela...Men vem vet, kanske e kul!!

MÅL: Inför nästa vecka har ja som mål att beställa tapeter! Hade tänkt att börja tapetsera men kom just på att ja jobbar 3nätter på rad... Hmm tusan också! Ska lägga ut bilder imön hoppas ja så ska ni får följa hallen!

Brännboll å laga kvälls mat te min underbara sambi ikväll då!!!

Kram på er gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ja, min syster ställde hennes hund idag så vi var där för att kolla och fota henne :)



Jo vi träffade en hund idag som inte skulle ställas. Men det var nog bara för att det var en nationell utställning. Det brukar vara så mycket mer folk och hundar på en internationell utställning och då får man inte ha andra hundar med sig in.



Tack! Du ser nog mig imorgon om du ska kika på chihuahuorna. Ha det fint!

2011-05-07 @ 16:13:39
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0