Finaste sommarvärmen!

Hej! Nu sitter ja i soffan  skrattar åt min lilla Ruben! Va han e söt när han leker me sin favvo gris!

Sambo blev inte glad när ja berätta att idag måste de vara den varmaste dagen på hela året! uppe i norrland va de bara ynka 12 grader.. Inte så kul att åka bil heller tyckre han. Ner te Gävle åker dom idag å sen fortsätter dom imön! Skönt att ha hem han snart! Idag har ja lite mer att stå i så dagen går fortare!

Snart ska jag iväg å se om ja kan bli blodgivare, hoppas hoppas! Sen ska ja springa i affärer me Sandra som också är morgondagens födelsedagsbarn! Tror ja ger hennes present redan idag!! Sen ska ja steka på balkongen i em när den hittat fram där!

Min syster skickade så fina magbilder igår, tråkit att vi bor 30mil ifrån varandra... Hade vart kul att följa magen å den lilla där inne... Ska försöka ta en tripp ner te Torsås innan den lille kommer i auguste/september! Så himla häftig känsla att känna hur de sparkas där inne! Får lära mig av den bästa sen när de blir min tur!



Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie olsson

Så söt han är lilla Ruben. hoppas allt är bra med er!



MVH/Emelie och Boss

2012-01-21 @ 16:59:12
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0