Älskade lilla vovve!

Go morron!

Insåg imorsen efter att världens sötaste lilla Ruben kröp upp till kudden å låg å smaska så där sött swom bara han kan! Att om 2 nätter kommer sambo hem och då e vårat sängmys slut... Ruben har ju fått sova i sängen nästan hela veckanå de har vart mer än mysigt! Har längtat till go natt varje dag! Men de blir så bökit när vi sover 3 i sängen, ja slår sambo i drömmen för att ja drömt att han lagt sig på Ruben. Så Ruben får sover så gott i sin korg ist sen när sambo e hemma!

Va ska ja hitta på idag då? Ska skriva världens bästa CV för nu e en tjänst ute som jag VERKLIGEN vill ha! E så jäkla trött på jobbet i Vara, ingen lust alls att ställa upp för dom mer. Kanske e de därför de e så lätt att va hemma me Ruben ist för att tjäna pengar... Annars brukar ja ha ont i magen om ja inte jobbar 20dagar eller mer på en månad... Önska mig lycka till så ja får tjänsen som ja ska söka!!!!

Igår va de avslutning på valpkursen... De går fort när man har roligt... Men ja ska anmäla mig te nästa kurs redan idag, den från 7månader! Vi va iskogen igår iaf, dom visade några sök övningar och övade inkallning i skogen. Va jätte roligt, Ruben va jätte duktig på söket så de ska vi absolut öva mer på! Men de här me å leta upp mig i skogen va ingen hitt endligt Ruben. Han försvann där bland grenar och blåbärsris och tyckte de va jätte äckligt.. Torr blan mark e de bästa!

Ska ta mig mod att ringa blodcentralen idag å säga att ja vill bli blodgivare!

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0