Spring i benen!

Hejsan!

Idag e de gråmulet å tråkit väder men lika glad e ja för de! För ja har min lilla Ruben som sällskap! Ett jäkla tjöt e de om denna lilla vovve men så får de bli för ja e glad! Jag som är velhöna number 1, hon som tänker sönder å inte vill misslyckas me något tog ett eget beslut! Jag köpte min livskamrat!

Ruben har hittat en egen myshörna i köket, så där under de varma röret vid elementet ligger han sött på sin filt.
Medans Ruben vilar midda ska ja öva på fiolen, idag är de sista gången... Tråkit men ändå lite skönt, för ja är dålig på å öva... Å de betyder la bara en sak, att ja inte tycker de e kul? För att bli bättre ska man sitta som min älskade sambo gör, varje vaken minut sitter han vid något instrument å spelar melodier! Skönt å veta att man hittat nån som kommer skicka vidare musikgener!

En granne sa att han hade sett en Ruben liknade hund en bit bort, kanske man skulle ut å "gå" idag å se ifall man hittar blivade lekkamrater te min lilla vovve som har gullit mycke överskotts energi! Han behöver leka av sig varje dag! Inte riktigt samma grej när ja å Axel busar me han, han behöver en vän i samma storlek! Särskillt nu när de e regnit ute å han inte vill va ute å springa överallt å ingenstans i galen fart här nere!

Älskade lilla vovve!

 

Ha en bra dag gott folk, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Så vackra ni är :) Ja, det är en hundbädd! Från Ilva, älskar den butiken. Hihi. Ha en underbar kväll! Kramkram

2011-03-31 @ 16:37:54
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Sara

Tack detsamma! :) ja kladdkaka är aldrig fel! ;)



Söt hund, ha en fin helg!

2011-04-01 @ 16:34:25
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0